8 Mar 2016

Uzak ilişki

 
   Yazmaya başlaya başlaya bu konudan mı başladın demeyin. Hızla büyüyen internet dünyasıyla birlikte birçok kişi sanal ortamda birileriyle tanışıp sevgili oluyor ve bu ilişkilerin bir kısmında arada mesafeler oluyor. Farklı şehirlerde hatta farklı ülkelerde bir ilişkiyi sürdürmeye çalışan bir sürü insan var. Hatta İstanbul'da yaşıyorsanız farklı yakalarda olmak da trafik yüzünden uzak ilişkiye girebilir :) Tabi diğerlerinin yanında daha masumane kalıyor orası ayrı.

   Ben size bu ilişkinin yürümeyeceğini, bu tür ilişkiler şöyle kötüdür böyle kötüdür demeyeceğim. Zaten etrafımızdaki birçok insan bu tür şeyler söyleyip canımızı fazlasıyla sıkıp kafamızı karıştırabiliyor.Eğer iki taraf da gerekli özeni gösterirse bu ilişki yürür arkadaşım! Nasıl mı? Şimdi şöyle ki bir ilişkide olmazsa olmaz unsurlar uzak ilişkimizde sağlanırsa bu ilişkinin yürümemesi için hiçbir neden olmaz. Evet sizin de dediğiniz gibi güven, saygı, sevgi. Tabi bunların oluşması için o insanı sadece sanal ortamdan tanımanız yetmez,mutlaka yüz yüze de gelmeniz gerekir. Bir arkadaşım bana karşı tarafın davranışları, konuşma şekli, oturup kalkması önemli demişti ama ben onu o zamanlar pek dinlememiştim. Ben de önemli olduğunu biliyordum ama bir kişiye karşı bakışımızı tamamen değiştirebileceğine inanmıyordum ve gelin görün ki arkadaşım haklı çıktı. Telefonda konuşurken mükemmel olduğunu düşündüğüm erkekle buluştuğumda tam anlamıyla hayal kırıklığına uğradım. Uzun lafın kısası yüz yüze gelmek şart sevgili adayımızla. :) Tabi bu sevgili adayınızı daha önceden tanıyorsanız ve çeşitli sebeplerden aranıza mesafeler girdiyse biraz daha şanslısınız demektir.

   Şimdi size biraz kendi ilişkimden bahsetmek istiyorum. Yaklaşık 3 aydır uzak mesafe ilişkisi içinde bulunmaktayım. (Biliyorum uzun bir süre değil ama şimdiki konumuz başka) Bizim ilişkimizi ayakta tutan en önemli unsurlardan biri birbirimize uzakta olduğumuzu hissettirmemek. (3 temel özelliğin varlığını söylememe gerek yok sanırım :) Bunu nasıl başardığımızı sizinle paylaşmak çok isterdim ama inanın ben de bilmiyorum. Sanırım gerçekten sevmek, hissetmek demekmiş :) Uzun süren ayrılıklar yaşadığımız için birlikte geçirdiğimiz zamanların değerini biliyoruz ve elimizden geldiğince bu zamanları kaliteli geçirmeye çalışıyoruz. Anladım ki bir ilişkide kaliteli vakit geçirmek çok önemliymiş. Ayrıca bu ayrılıklar bize küçücük şeylerin bile değerini bilmeyi öğretiyor. Bunlar ne mi? Sarılmak, bakışmak, elini tutmak, yüz ifadesini izleyebilmek ve daha aklınıza gelebilecek birçok basit şeyler. Son olarak tabi ki özlem. Bazen dayanılmaz boyutlara ulaşsa da sevdiğini özlemenin ve ona kavuşacağın günleri saymak bana göre paha biçilemez! :)

   Evet uzak mesafe ilişkisini yürütmek normal bir ilişkiye göre çok daha zor ama hayatta kolay olan ne var ki? Şimdilik hoşça kalın! En kısa zamanda görüşmek üzere! :)


 

 

2 yorum:

  1. Aşkta mesafeler yoktur, kilometreler vardır kavuşmalar yakın olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazen o mesafeler kendini çok kuvvetli hissettiriyor ama :( ah bir gelse o kavuşma anı... :)

      Sil