9 Mar 2016

İlham perilerim

   Merhabalar! Bugün sizlere yazmak için sabırsızlandım resmen! Neden mi? Şimdi efendim bugün sizleri birileriyle tanıştırmak istiyorum. Kendileri blogumun ilham perileri oluyor. Tamam tamam sizi daha fazla merakta bırakmadan kendilerini sunayım.


   Ve huzurlarınızda Eciş ile Bücüş! Aralarındaki boy farkına, Eciş'in Bücüş'ün çocuğu gibi durduğuna bakmayınız efendim, kendileri uzun zamandır sevgililer.

   Eciş ufak tefek görünür ama kendisi çok idealistir. Bunun yanında enerjik ve eğlencelidir. Bücüş ise göründüğü gibi çok tatlı, nazik ve romantiktir. Uzun uzun şöyleler böyleler diye anlatmak istemiyorum size. Zamanla kendilerini tanırsınız zaten. :)

   Bazılarınızın "Ee tanışma hikayeleri nedir?" diye sorduğunu duyar gibiyim. O konu biraz karışık olmakla birlikte kısaca özet geçeyim. (Tabi ben hikayeyi sadece Eciş'ten dinledim çünkü Bücüş bu konuları paylaşmayı pek sevmiyor.)

   Bir zamanlar Eciş aşk acısı çekerken karşılaştığı amatör bir müzisyenden hoşlanıyor ve aralarında ilişkimsi (Eciş'in tanımı :) bir şey yaşanmaya başlıyor. Zamanla bu müzisyen arkadaşımız Eciş'e soğuk davranıyor ve Eciş, bu durumu sevgilisinin arkadaşı Bücüş'le konuşuyor, ondan yardım alıyor. Derken müzisyen sevgili Eciş'i kötü bir şekilde terk ediyor ama Eciş ile Bücüş konuşmayı sürdürüyorlar ve bir süre sonra birbirlerinden hoşlanmaya başlıyorlar. En sonunda birbirlerine açılıp yakınlaşıyorlar ve ilişkileri filizlenmeye başlıyor!

   Neyse efendim, uzun lafın kısası Eciş ile Bücüş, hayatlarından oldukça memnun. Ee bize de onlara mutluluklar dilemek düşer. Bugünlük benden bu kadar! Kendinize çok güzel bakın! En kısa zamanda görüşmek üzere, hoşça kalın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder