2 Ağu 2016

Küçük bir raslantı üzerine

   Herkese kocaman bir merhaba! Yine bir süredir ayrı kaldık sizlerle. Çünkü şu an tatildeyim ve yazı yazacak, okuyacak zamanı bulamıyorum. Bugün kaç gündür aklımda olan konuyu yazmam gerektiğini fark ettim ve zor da olsa bir zaman dilimi yarattım kendime. Ve karşınızdayım. 

   Yazıya başlamadan önce birkaç bir şey söylemek istiyorum. Umarım günleriniz güzel geçiyordur. Zor günler geçiriyor olsak da moralimizi yüksek tutmamız gerekiyor. Biraz kafamızı dağıtmak için hadi başlayalım yazımıza! 

   Tesadüflere inanır mısınız? Yoksa hiçbir şeyin tesadüfen olmadığını savunanlardan mısınız? Ben tesadüflere inanmam. Karşılaştığımız her insanın, yaşadığımız her olayın bir nedeni olduğunu düşünürüm. Belki bu çok hastalıklı bir durum ama elimde değil, bunu değiştiremiyorum. Çok benzer olaylar yaşadığım biriyle karşılaşmanın tesadüf olduğuna inanamıyorum bir türlü. Birbirimize destek olmamız gerektiğini ya da hayatımızda bir şeyleri değiştireceğimize inanıyorum ya da inanmak istiyorum. Ama bu durum insanda gereksiz bir sorumluluk, bir yük yaratıyor. Karşı taraf bu şekilde düşünmüyorsa bu, çok büyük bir sorun oluşturuyor. O yüzden çok dikkatli olmam lazım ama ben hiçbir zaman bu konuda dikkatli olamıyorum. Belki de bu yüzden kaybediyorum.

   Örneğin, birkaç gün önce biriyle tanıştım. Tesadüf olamayacak kadar çok benzerlikler var aramızda. Yaşadığımız olaylar, hayatımızdaki kişiler vs. Başka bir insan olsa bunlara takılıp kalmaz belki ama ben normal biri olmadığım için bunları düşünüyorum ve sanki karşılaşmamız gerekiyormuş gibi hissediyorum, tesadüfen denk gelmediğimizi. Belki bir süre sonra tam tersi şeyler söyleyeceğim ama şu an durum böyle. Umarım bunun sonu kötü olmaz. Tabi burada anlattığım şey illa ki sevgili olarak değil. Arkadaş olarak, tanıdık biri olarak hayatıma giren insanlarda da bu durum geçerli. Yani uzun lafın kısası, takıntılı bir insanım. :) 

   Peki sizin de böyle şeyler yaşadığınız anlar var mı yoksa bu bana has bir durum mu? Siz böyle anlarda neler hissedersiniz? Neler geçirirsiniz aklınızdan? Düşüncelerinizi, hislerinizi benimle paylaşırsanız çok sevinirim. Belki sayenizde bu yönümü törpüleyebilirim. :) 

   Hepinize kocaman sevgilerimi gönderiyorum. Bir sonraki yazıma kadar kendinize dikkat edin. Hoşça, sağlıkla, mutlulukla, sevgiyle ve en önemlisi umutla kalın. 

15 yorum:

  1. Ev ödevi gibi oldu, düşünmeye başladım sorunuzu? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa öyle bir niyetim yoktu ama biraz düşündürmek istedim :) cevabı bulunca paylaşır mısınız benimle de acaba :)

      Sil
  2. Tesadüf diye bir şey yoktur.Deneyiminizin doğrultusunda size gerekli insanlar gelir :) Ben böyle düşünüyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuz için çok teşekkür ederim. :) Bence de öyle yani karşılaştığımız her insanın bir etkisi oluyor hayatımıza ne de olsa.

      Sil
  3. Hayat bir senaryo ise dediğin doğru olabilir ama tercihler de insan hayatında yaratımları meydana getiriyor. :) Yine de düşünecem. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cevabı bulursan paylaşır mısın bizimle de? Teşekkürler yorumun için :)

      Sil
    2. Ben cevap bulma konusunda çok monoton bir insanım bir 50 sene lazım bunun cevabına o zamanda toprak olmaz isek :D

      Sil
  4. Bence insan ne isterse ve neye odaklanırsa hayat karşısına onu çıkarır. Yani ne ekersek onu biçeriz:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bu da doğru bir yaklaşım. Bazen bazı şeyleri o kadar çok istiyoruz ki bir bakıyoruz gerçekleşiyor. Ama bazen de aniden oluyor hiçbir sey düşünmeden, istemeden. Yorumunuz için teşekkür ederim :)

      Sil
  5. Ben kadere inanan bi insan olarak şunu diyeyim, kimse kaderinden kaçamaz.. Olması gereken bişiyse istesekte istemesekte o şey olur ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizin görüşünüz saygı duyarım :) bizimle de paylaştığınız için teşekkür ederim.

      Sil
  6. Senden çok farklı değilim bu anlamda.. 'Bu da mı tesadüf:)' diyenlerdenim yani..Ama Turgay Aksoy'un yorumuna da katılmıyor değilim. Birazda bizim odaklanmamızla şekilleniyor hayatımız. Amaaan boşver ya tadını çıkar tatilin :) Sana güzel bir tatil diliyorum, kocaman öpüyorum, sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya canım benim düşüncelerini paylaştığın ve bu güzel dileklerin için çok teşekkür ederim. Tatilin tadını çıkarmaya devam ediyorum o zaman! :) kocaman öpücükler ve sevgiler.

      Sil
  7. Çoook geç oldu, belki şu ana kadar fikrin bile değişmiştir ama yine de ben cevabımı vereyim ;) Bence insanlar, hayatı görmek istediği gibi görüyor. Algıda seçiciliğin hayatı kurgulamaya, yaşadıklarını yorumlamaya dair versiyonu.
    eee, şuan durum nedir. Merak ettim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok geç olmuş olur mu? Ben de bakamadım uzun zamandır bloga, hiç önemli değil. :) Hayata nasıl bakarsan hayat o yönde ilerler aslında. Her zaman olmasa da. :)
      Bu anlattığım olayla ilgili düşüncelerim değişmedi. Gerçekten de hayatıma girme sebebi varmış ve bana çok destek oldu en zor zamanımda. Güzel bir arkadaş kazanmış oldum. :)
      Yorumun için çok teşekkür ederim. Sevgilerle :)

      Sil